«Under min vinge der er det rom, der er det kjærlighet, der er det ly.
Under min vinge skal det være luft.
Der skal det være muligheter,
og der skal det være respekt.
Under min vinge vil jeg verne om alt det som er
godt.
Under min vinge er du.»
Av Eva
.................................................................................................

mandag 23. november 2009

Savn


60X80
SOLGT

"SAVN"
«Det gode Savn er når det såre savn har passert, 
og du sitter igjen med de uendelig mange gode minner etter noen som sto deg nær. 

Det gode savn er en bekreftelse på at man hadde det godt sammen.»

Av Eva 



2 kommentarer:

  1. For noen fantastiske bilder du lager, Eva - virkelig flotte!!!
    Veldig koselig blogg du har også!

    Hilsen mammaen til Trygve på Polar :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!!! Så koselig å få en kommentar :o)

    SvarSlett