«Under min vinge der er det rom, der er det kjærlighet, der er det ly.
Under min vinge skal det være luft.
Der skal det være muligheter,
og der skal det være respekt.
Under min vinge vil jeg verne om alt det som er
godt.
Under min vinge er du.»
Av Eva
.................................................................................................

tirsdag 2. mars 2010

Utstilling fra og med 12.mars.

Det begynner å nærme seg Vinterfestuka i Narvik.
Jeg kommer til å stille ut en del nye malerier, samt trykk, under VU. Maleriene og trykkene kommer til å henge på Victoria cafe' i Dronningensgate 58, og man kan benytte anlednningen til å ta seg en bede lunsj eller middag der mens man tar en titt på utstillingen.
Åpningstiden er alle hverdager: 11.00 - 17.00
I tillegg kommer jeg til å være der lørdag 20.mars fra kl. 12.00 - 15.00 (da er ikke kafeen åpen).
...
Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til å besøke utstillingen.
...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar