«Under min vinge der er det rom, der er det kjærlighet, der er det ly.
Under min vinge skal det være luft.
Der skal det være muligheter,
og der skal det være respekt.
Under min vinge vil jeg verne om alt det som er
godt.
Under min vinge er du.»
Av Eva
.................................................................................................

torsdag 8. juli 2010

Trykk til salgs

Eksempel på innrammet trykk. Selve trykket er i ca A3 str.
Man kan velge annen ramme om man ønsker.
Rammen som er vist her har en smal kant av sølv inn mot trykket.


......................................................................................




....................................................................

Disse tre motivene kan også bestilles som trykk. Det er laget 10 trykk av hvert motiv i denne versionen (dvs. str).

Alle trykkene er i ca str A3.

1."Savn"
2. "Trofast"
3. "Mammahjertet"



2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du vil være med å inspirere i Kreative Kvinner! Flotte bilder! Jeg har lagt deg til under medlemmer.

    Vi sees! Erika

    SvarSlett
  2. Nydelig!!! Mammahjertet både som maleri og dikt...det krøyp djupt inn i hjerterota...

    SvarSlett