«Under min vinge der er det rom, der er det kjærlighet, der er det ly.
Under min vinge skal det være luft.
Der skal det være muligheter,
og der skal det være respekt.
Under min vinge vil jeg verne om alt det som er
godt.
Under min vinge er du.»
Av Eva
.................................................................................................

søndag 7. november 2010

Malerier november 2011



 Nå endelig begynner jeg å bli ferdig med maleriene som jeg har jobbet med i høst.
Her er et av dem.
Tenker at jeg skal få hengt dem opp på Victoria i løpet av november :)

1 kommentar:

  1. Fine hjerter du har :-)
    Utenom det vanlige , det liker jeg.
    Fint at du har funnet din stil, det er ikke så enkelt å få "utrykke" seg i bilder. Du har et særpreg som du skal være stolt over.
    Mvh Merete

    SvarSlett