«Under min vinge der er det rom, der er det kjærlighet, der er det ly.
Under min vinge skal det være luft.
Der skal det være muligheter,
og der skal det være respekt.
Under min vinge vil jeg verne om alt det som er
godt.
Under min vinge er du.»
Av Eva
.................................................................................................

søndag 27. november 2011

En engel blir til

Bildet her over viser et av mine englemalerier. Her er de første strøkene med maling lagt.
Det er nå ferdig og henger til utstilling på Victoria hotell.
Engelen har fått seg en ny eier og flytter inn i et nytt hjem like før jul.


1 kommentar:

  1. Så nydelig det bildet var, bra det har fått seg ny eier, at du får noe igjen for arbeidet du legg i maleriene dine.
    Ha en fin advent søndag , hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett