«Under min vinge der er det rom, der er det kjærlighet, der er det ly.
Under min vinge skal det være luft.
Der skal det være muligheter,
og der skal det være respekt.
Under min vinge vil jeg verne om alt det som er
godt.
Under min vinge er du.»
Av Eva
.................................................................................................

lørdag 26. november 2011

Min inspirasjon

I dag hadde jeg rett og slett lyst til å vise dere hvem det er som gir meg inspirasjon, og så enormt mye glede - nemlig mine barn.
Min farmor har gitt dem noen herlige kallenavn:
Min datter på 12 er "Perleøye",
min sønn på 6 er "Gullehjerte"
og
min sønn på 4 er "Lille Engle"
Her ser dere noen glimt av mine tre "Hjerter"

 



Bilde: "Lille Engle"
.....................................

Bilde: "Gullehjerte"
......................................
Bilde: "Perleøye"
.....................

 



Bilde: Mine barn er ofte sammen med meg nede i kjellerateljeet.
Det kan se ut til at mine interesser har smittet over på dem :o)
..................................................


Bilde: Her er det opplæring ved kjøkkenbordet... ;o)
.................................


Ha en fortsatt fin helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar